Saturday, May 9, 2009

My final project semester-Part3

So sorry for the slow update! The last few weeks had been filled with project preparations, demotration project, and finishing documention project. It also causes the worst stress that I've ever experienced!. A mad rush running from one workshop to another, trying to complete all project progressing on time, lack of sleep (even when I sleep it's mostly 3 or 2 hour only) & forgot to eat at times because I was way too busy (but hey! I lost 5 kg, jangan jelos!... ).

Here are some of pic "Pameran projek "days.


Nilah projek kami yang telah siap untuk dinilai "V Cone Mixers" , sape berani masuklah dalam ni hahaha!






Persiapan sebelum pameran projek



Ni lah ahli kumpulan kami yang terdiri daripada 4 orang bujang terlajak, dari kiri Adie, Are-pice Agon, Fendy





Sesi pernilaian dari 10 orang juri, MR.Naim pakar dalam welding



Ni adalah sesi bodek membodek juri untuk markah kesiah huhuuhuhu!




Kumpulan lain dengan projeknye yang ntah ape name...








hayooo!...projek macam ni pon ada ke





Ni lah my housemate ngan projek kelapa sawitnye






Muka ensem2 buat projek bakul sampah je ke......

Ok! for meanwhile plz click here for vote me at Yoyooh.com Blogger Awards 2008/09

yoyooh! blogger awards final voting

5 comments:

Duke Luce Dell'amore said...

wow!!final projek kowg sume bapak grand!!!huhuhu..jeles2!

rizz said...

wah melerts sgt hehehh...congrat2

samhud said...

selamat untuk dua hal,
1. untuk final projectnya
2. selamat ya sudah turun 5 kg! good achievement nih. hehehe...

||| PöJìé PööH ||| said...

mesti tenang jiwa raga tuh skrg kan..

cham's said...

smua projek tu kalo digabungkan bleh jadik transfomer tak? ke ultraman? gaban ke?