Monday, January 14, 2008

OHAIYO GO ZAIMAS!!!.....

Asalammualaikum......


Hari ni dah masuk hari yang ke 15 taun baru, tapi tetap macam biasa kerja,kerja,dan kerja
Capek deh~!.....

banyak yang sudah berubah sama ada yang baik mahu pon yang buruk,
yang penting kita harus berubah untuk jadi yang terbaik dari hari hari semalm
chayok! chayok!





mmm... Awal tahun ni semua housemate aku pindah, so terpaksalah cari housemate baru, mana lah nak cari dalam masa terdekat ni, dah lah nak cari 2 orang, arghhhh! tension!

myhousemate lama ......

Kebetulan ade sorang member yang tengah cari rumah, tu pon mula-mula dia kata 50-50, sebab alasan di selalu pegi oversea, pujuk punya pujuk dapat jugak akhirnya, tapi aku tak tau lah perangai dia cam mana, dari ape yang aku tengok dia ni jenis cool dan pendiam je, harap- harp tak ade prob dengan dia. So misi aku sekarang nak cari lagi housemate lagi seorang.

this is my favorate song last year

video

No comments: