Thursday, January 17, 2008

Hujan

HUJAN

Downloand lagu-lagu HUJAN disini
Hujan- Bila aku sudah tiada
Hujan - Pagi Yg Gelap
hujan - lonely soldier boy
Hujan - Selamat Hari Ibu.
hujan - gundah.
hujan-luka mana.


Alternative / Rock
Based in: Malaysia

Formed : 2006
Members:
NOH-vocals/guitars , DIMAS-bass, AG-guitars, AM-drums
Label: INDIE
Official Website:
www.myspace.com/kugiranhujan
AMP Address:
amp.channelv.com/kugiranhujan

Bio
HUJAN - Formed in early 2006, this wave-worthy band consists of Noh on vocals and 2nd guitar, Dimas on bass, Iyag on 1st guitar and Ambobzeela on drums. Influenced by a diverse range of bands which include the likes of The Strokes, Butterfingers, WhiteShoesandTheCouplesCompany and even Pot Amir, Hujan prefers to classify their music as alternative rock and has no qualms about delivering their material in Malay.

Living and breathing the element they take their name after, their music alternates between the light, heavy and the torrential storm a reflection of the many stories, moods and agendas embedded in their songs. They sing about everything from love, God, family and to the happenings of the world.








Hujan - Bila Aku Sudah Tiada

Bila, aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu

Mungkin, itu sementara
Bila jumpa pengganti ku
jangan di lupakan aku

Pagi itu indah seperti biasa
Tidur yang lena terhenti di sana
Layap kuyu masih tak terdaya
Bukalah tingkap mu
Curahkan cahaya…

Siapa yang sangka
Bila tiba masa kita
Untuk pergi selamanya

Takkan terduga
Jika saat ni
Tuhan tentukan
Aku lah orangnya

Gelak tawa tangisan yang hiba
Kenangan kita masa di dunia
Alangkah indahnya jika
Kita mampu hidup selamanya…



Hujan - Pagi Yang Gelap

Lebih tua dari ku harap sabar menunggu
Kepulangan mu ku tunggu
Bukan maksud ku mendiam
Tiada niat menyimpan dendam
Hakikat nya rindu yg mendalam

Jalan inikan membantu
Hari esok siapa yg tahu
Kata ibu dengar sahaja
Cerita hanya kita berdua

Pagi yg gelap kini sudah terang
Aku adik mu
Dan engkau abang
Ku amat merindui kan mu
Pagi yg gelap kini sudah terang
Aku adik mu
Dan engkau abang
Ingin ku ulang kemasa dulu

Tak akan putus
Hubungan kita
Tarik nafas lega kerna aku tak apa apa

Jalan inikan membantu
Hari esok siapa yg tahu
Kata ibu dengar sahaja
Cerita hanya kita berdua

Pagi yg gelap kini sudah terang
Aku adik mu
Dan engkau abang
Ku amat merindui kan mu
Pagi yg gelap kini sudah terang
Aku adik mu
Dan engkau abang
Ingin ku ulang ke masa dulu

No comments: