Sunday, October 25, 2009

Happy B'day Dr.Alfaf

Suka pic ni, cantik sangat.....



Dia merupakan seorang abang, sahabat karib, dan pembimbing kepada adie selama ini, dia lah juga yang mejaga sakit, makan dan minum adie, memahami perasaan, dan menegur apa yang salah, sebagai seorang adik.. masih belum terlambat untuk mengucapkan Selamat hari lahir Abang Alfaf. moga dipanjangkan umur, murah rezeki, sentiasa sihat ceria. amin.....


9 comments:

bigheart4bigboy said...

huhuhuhu... so sweet of you... siap wat video untuk dia...
tapi nak tau jgk ar dgn lebih lanjut...
knp ur so attach to your abg... huhuhu...

adie said...

bigheart4bigboy > sebab adie terhutang budi, dan nyawa dengan dia huhhuhu

Duke Luce Dell'amore said...

sronoknya abg kamu tu dpt jumpa ramai artis!ngee..

Wish him Happy Besday ok!

pernah jumpa die skali je time Yoyooh award..tp xberborak pun..huhuhu.

btw,moga happy slalu to both of u!

||| PöJìé PööH ||| said...

amboi kemaen!
lama xdgr cter..
happy birthday to him too!

azizisamsudin said...

adieeeeeeeeeeee .... ehh ... mcm same je gamba abang haris ngan gamba dalam blog aku tu .. hahahaha....


adie .. mai la .. 31 nie turun la ... lepak rumah aku !

HIZAMI said...

0h.

hepi belated besday t0 ur br0!

=D

ALFAF said...

thanx

cerita dewasa said...




Keep up the good work!
Thanks for sharing.
cerita dewasa / cerita 17 tahun / cerita panas
cerita sex / cerita abg / cerita bokep / gambar bokep
abg hot / gambar hot / cerita horny / cerita hot

cerita dewasa said...
This comment has been removed by the author.