Sunday, June 21, 2009

TAG from PAKWE

Ya ampun!!!........
lol kok Di tag lagi! di tag lagi!, gw capek deh!
nah! kali ini gw di tag ama itu cowok ganteng (PAKWE)
tapi soalanya bikin gw pusing terus...
pakai soalan HOT! Hot! segala lagi...
yah... mau tak mau harus dijawab nih..tapi! tapi!
Ada tapinya nih….
entry kali ini cuma beberapa minggu doang!...terus gw akan delete bila sampai waktunya.
gw jawab ya soalan nya hahahah!..... rasain loh


1. Anda rase anda HOT ?
Iya iya lah, pokoknya gw belum mandi dari kemarin, makanya gw rasa lengkit dan panas,terus gw lagi sedang menikmati hotdog sama hotcoklat... hahhaha bercanda aja kok.
gw ngak pantas digelar hot.

*********************************************
2. Upload photo kegemaraan anda



3. Mengape anda suke photo ini ?

1.) kerna gara-gara pic ini, gw jadi umpatan para tetangga(jiran), meraka bilang gw ni anak bandel suka bersosialis, bodoh amat sih!. makin banyak umpatan gw terima, makin banyak sih pahala gw dapat syukurin deh!...heheheh

2.) gara-gara pic ini bermulanya evolosi kehidupan gw

4. Bile kali terakhir anda makan pizza ?

Apa itu pizza? Cik hapiza Jonet ya?, anjing tetangga gw juga namanya Papiza. hahaha

Seingat gw kali terakhir gw makan pizza tu ama teman-teman sekuliah ku, that mean tahun lepas.

5. Lagu terakhir yang anda dengar ?

Derby - Tuhan Tolong, lagu dari sinatron Kepompong, SCTV Channel ( saluran indonisia) , Tadi soreh aja udah 3 kali gw dengar lagunya, asik bangat sih lagunya.



6. Selain dari name sendiri, anda suke di panggil dengan name ape ?

Nama gw sejak dari kecik tu semua orang panggil gw Adie, nyokap gw juga panggil nama seperti itu, pokok nya gw ngak punya nama lain selain Adie.

7. Tag lagi enam orang

1.) Preppy

2.) AdieWaridi

3.) Samhud Teman dari Jawa barat

4.) CD

5.) Pojie

6.) Kimie

8. Sape no satu bagi anda ?

Teman tapi mesra

10. Kate sesuatu berkenaan dengan no lima ?

Balas dendam, nah ko!

11. Bagi pesanan kepada orang no enam ?

Wah ketwat sekarang kan......

18 comments:

ashraf said...

haha kelaka bahasa indonesia kau :)

Unknown said...

berbaloi g gym. fit body u.

c-idah said...

nice bahasa adie..
hehehehe..

anN said...

2 body u ke?

tidak dikehendaki said...

adie suka posing2 'bahaya' tau.. ;)

Ed said...

Hahahaha.....

sumpah di, gw ketawa baca postingan loe kali ini, tapi manteb lah... gw kasih nilai 8 untuk bahasa 'slank' Indonesia yang loe pake....

Saluuut.... saluuuut....

Gw sebagai orang Indonesia cukup bangga dengan apa yang loe lakukan, ternyata dunia blogging bisa bikin kita lebih saling mengerti, terlepas dari masalah-masalah yang sedang dihadapi oleh negara kita :D

o iya, koreksi dikit... Channel TV bukan RCTV tapi SCTV, hihihi....

cham's said...

sekodeng nak curik maklumat...hahaha :P

Ejaylicious said...

Waduh2...amah2 pembantu rumah sekarang dapat cuti dari majikan ya?....

Indah Cuma Seketika.... said...

nice body.... u know how to pose sexy with a sexy body...

farish izaryl @izreez said...

wahaha matilaa gmbar sexy sume ni hahak

shahril.hussin said...

SY TAK NAK TAG KER..SAMPAI HATI DIA...

;-(

shahril.hussin said...

adie...did u have YM?

Pojiepooh Abdullah said...

alahai Adie..
ini tag sudah ketinggalan zaman da..
Pojie dh bkurun buat since last year tau!
so layan yer...
http://pojiepooh.blogspot.com/2008/12/when-jaja-tagged-me-vol-i.html

not available said...

ahahahaha takmo kena tag :)

tak reti ckp indon. hahaha

Nabil Aizat Abdul Rahman said...

wah berbahasa indon plak...

EdwarD FirdauS HaikaL said...

hahah..kelakar benar yea...

Adie Waridi said...

tetibakan speaking indonesian...huhuhu..peningseh...btw dah jawab tag ni...kena blanja adie ni..hehehehe

MORIBAYU said...

An Invitation -
Yoyooh.com Blogger Awards Night

Salam
Anda telah dijemput ke Majlis yoyoo.com Awards Night .

Utk makluman lanjut sila ke

yoyooh.com.


Terima Kasih