Wednesday, March 18, 2009

Picture ku di rampok orang

Malam semalam aku membaca blog salah seorang follower baru di blog ini, ntah macam mana tergerak hati untuk melihat friend list diblognya, kebanyakkan dari blog list itu adalah kenalan aku juga, dan secara tidak sengaja aku terbuka salah satu blog ini <http://kita-lelaki.blogspot.com/> alangkah terkejutnye pic aku terpampang di ruang depan blog itu, bukan satu tapi dua dari pic aku berada di blog itu, kedua-dua pic ini mungkin diambil dari blog aku.



Picture 1


Picture 2


Ini bukan kali pertama kejadian ini berlaku, sebelum ini pernah terjadi dimana pic aku diletakkan di web guys4men dengan pic aku yang sangat sexy, sedang kan buka web itu pon aku tidak pernah, ntah darimana pic itu diambil aku pon tak tahu, pic itu dikesan melalui rakan aku juga yang kebetulan ternampak pic ku di web itu lalu menegurku, setalah disisasat seminggu kemudian, barulah aku dapat tahu siapa punya angkara durjana itu huhuhuh, beliau merupakan salah satu kenalan lama yang berdendam dengan aku setelah permintaanya ditolak (permitaan ape itu rahsia heheheh), yang anehnya menurut beliau kesemua pic aku ada dalam simpananya(giler ke!!!!), setelah dinasihat akhirnya beliau telah membuang kesemua pic itu.

Baru-baru terdapat seorang visitor yang menyampaikan hasrat untuk meminjam pic aku untuk keguaan blognya, tapi aku meminta alasan beliau dan pic yang mana yang hendak dipinjam, tapi tiada sebarang jawapan yang diberikan.

Kepada yang mengenali aku tentu tahu yang mana ori yang mana tidak. Kepada yang empunya blog berkenaan hentikalah perbuatan yang tidak bermoral itu, renung-renungkanlah dan selamat beramal!.....


P/S To Dr.Alfaf, Abg khairul, Abg Pakwe, and who complained about my sexy pic, i dont mean need to put the sexy pic again, its just for evidence material, cayo lah den huhuuuu!....

15 comments:

farish izaryl @izreez said...

alaa sian kat adie..isyy terook tol sape yg curi ur picture tuh.nsib dpt dikesan..hurmm saba eyhh adie:)

samhud said...

sabar ya kawan...

b0b0y said...

cian kat bro adie.. cam taw je permintaan itu.. hik3..

but pada orang yg amik gamba brader adie.. sila buang dari blog anda sebelum kami warga FUTUS FIUS (cek blog boy) menghantar PUAKA ke blog anda..hahahaha!! (gelak sambil cekak pinggang...)

Pojiepooh Abdullah said...

Sian kat Adie..
Tu la bahaya jd org cute n ensem² sgt nih..
Pastu sexy² sokmo paste kat blog, si lahabau mmg cari mangsa jer nk terkam..
Nah kamu antara mangsanyer..
Sabor la ek..

Erna Nan said...

Uish..bahaya btul ble ada hackers yg durjana camni.Nasib la "hantu" tu x buat super impose kt gmbr u utk di muatkn kt page2 porn or gay or something like that..well next time da xleh la post gmbar sexy2 sgt sampai ada yg nk ambil kesempatan kn?

Qarl said...

hye adie..

tu maknenya.. ermm

haha

xdela sexy ur pics.. ur blog.. up to u la kan...

hv a nice day

Secret Writer said...

Biasa lah tu Adie, org yg Xde keyakinan diri jer yg suka guna pic org atau org yg nak burukkan nama kita. Pic aya pun pernah org guna utk TAG dan Friendster.

uncle shaq said...

haha .. bro .. sexy sgt kut .. die berminat n nak belakon jd dikau .. hahah

HNKIECRSH said...

tape, sexy. :p

sYukCurz said...

aku pon kena kes sama gak. beza nya aku xkenal bdk sial tu. tp sempat la aku sound n herdik2 kat YM n myspace dia.huhuu... thnx pada mber2 yg bgtaw.

DDFABULOUS.COM said...

patut la kena rampok...
orgnya malatop...
hehehehe

hafizzuan said...

same thing happened to me..when my pics has been stolen from my fs account n that pencuri created planet romeo acc using my photos..

- d . a . r . i . a . s . u . e - said...

ko jambu sangat kot tu yang jadi rebutan orang nk put pic ko kat blog dorang...ehehe

bahaya gak kan kalau letak pic kat blog ni...

fadz said...

kalau wajah artis pun boleh kena morph, engko pun tentu boleh kena.. senang bro, buang gambar2 bukak2 ni, walaupun niat kau lain (tarik perhatian wanita), hati dan niat org lain mana kau tahu.. btw, tahniah masuk final..

shahril.hussin said...

hallloooo...my list friend