Wednesday, April 9, 2008

pusing!....

Malam selasa kelua ngan kawan2 baru, Dina, Lina,& Suria dan myhousemate. meraka kawan sekerja Faiz(myhousemate)sebelum tu memang dah kenal cuma tak bertegur sangat,tiba-tiba je malam tu diorang datang ajak tengok wayang sebab esok cuti sempana Hari Keputeraan Johor, sampai kat sana je taket cerita Dath note dah penuh so terpaksa amik teket pukul 11.40,thank Dina belanja tengok wayang, belek punya belek taket tu baru perasan kita kena duduk kat sit depan, Hampeh!,hangin satu badan sapelah tempah sit depan tu, so terpaksalah mendongak tengok wayang, aduss patah kepala aku. Sebelum Movie start kita pegi lepak makan kat ZZ Restoran JB, sepanjang pejalanan tu kita asik mempersoalkan sape yang salah tempah sit depan tu, sakit kepala otak aku tengok pompuan2 ni membebel huhuuhuh...
Sampai restoran tu ingat aku sorang yang order sup kambing rupanya semua pompuan2 tu pon nak order gak sup kambing jugak....
sambil makan asik ketawa je dengar diorang ni membebel tak habis2. Faiz sampai tak ade suara nak ketawa lagi.tepat pukul 11.40 kitaorang pegi tengok wayang. Dalam pukul 2 baru kita balik rumah.
Esok pagi aku tiba2 je kepala rasa berat macam nak muntah2 pon ade, tak tau lah kenapa, mungkin makan sup kambing banyak sangat kot. Faiz ajak aku klelua jalan2 pagi tu tapi aku betul2 tak larat. kesian Faiz terpaksa kelua sesorang, satu hari tu memang tak klua rumah langsung, paling2 pon kelua tutup pintu pagar, aku ajak Abg Harrisz datang pegi Kelua makan tapi dia pon sama sakit kepala gak, kebetulan masa tu hujan lebat so nak kelua makan pon tak boleh. terpaksa lah aku berpuasa dalam keadaan macam ni, malam tu Faiz masaj risau pasal aku, kebetulan aku tengah lapar giler dari pagi tak makan ape2 sampai malam. tambah lagi kepala aku tengah berat.
jadi kirim je nasi kat dia.dalam pukul 11 jugak baru dapat makan.

No comments: