Tuesday, February 12, 2008

BUSY AT WORK....


HMMM.....
Bulan ni busy sikit kerja, banyak claim & invoice nak sattle kan, nak turun site pon dah tak sempat, nak makan pon tak sempat, nak pegi toilet pon tak sempat, nak kentot pon tak sempat simpan kat umah je, dari pagi hingga ke petang asik ngadap komputer je. Tapi walau cam mana pon aku tetap akan kerja bersungguh-sungguh Chayok! Cyayok!







Sebelum raya cina hari tu terpaksa amik halfday 2 hari berturut2, lepas tu terus cuti 2 hari, tak sihat. pagi2 tu masa kat office sikit punya azab nak buat kerja, asik bersin je habis semua orang aku sembur, yang paling memalukan higus aku yang tak berenti meleleh ilang kontrol macho beb, terpaksa lah aku pakai mask ala2 wanita arab berpurdah. kena pulak masa tu ade discusion, sampai bilik meeting je, bos aku bukak aircon tak hinggat dunia, my god!.....bertapa seksanya aku dalam tu.
lepas abis meeting je aku terpaksa balik umah memandangkan keadaan semakin keronik.

ni lah rupa aku setelah terseksa huhuhuhu

ni ke muka budak demam huhuhu



Naik cuti je aku dah start serabut balik...
kerja melambak-lambak lagi, makkkk... tolong....



ni lah meja ku yang paling bersepah kat office ni





Meet uncle hussain - La la la kerjalah

La la la la...........x6

Ha...pening kepala...
Memikirkan tak ada kerja..
Dalam anggun pilu ditohmah
Ah gantung dirimu saja.ha...

Ooo, lega rasanya....
Kalau kerja pegawai pemasaran..
Di Pertama...
Rupa oh rupa nya...
Kerjaan saja...

Chorus:
La la la la..ha!
Hari hari kerja..!
La la la la
Bosan dengan kerja. ha hah!
La la la la..la!
Hidup harus kerja...kerja...

Repeat chorus 2x

Ahhhh..terpinga-pinga...
Tak puas lagi beradu...mengantuk~...
Subuh hingga senja...
Ah...Hari hari sama saja...

Ahh..nak bancuh kopi..
Tapi gulanya tiada...
Minum saja...
Kerja bagai nak gila..
Ah..tak juga kaya...

Repeat chorus 2x

Gelisah..ku gelisah..
Mengenangkan masa depan...
Ku harus kerja..
Ohhh mesti kerja..
Tiada apa yg percuma...kau letih~.
Jika tiada kerja..
Ohhh, papa kedana...

Repeat chorus 2x

1 comment:

eqbalzack said...

adie..mana ada keja yg tak busy. abg eq ni rumah jadi rest house je..byk keja luar..next week ke ipoh..balik je terus nak ready ke janda baik..(bukan redxa janda k..) heheheh